דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 
ספא 

ספא הוא אחד התענוגות שאינם שמורים רק לבעלי ממון בימינו. ספא נותן אפשרות לאנשים מכל הסוגים, מכל הגילאים ומכל המקומות לחוות פרק זמן של הרפיה מוחלטת בתוך כל המתקנים שמציע ספא.

האם אי פעם קמתם וחשבתם לעצמכם למה אתם בכלל חיים? האם קרה לכם שרציתם רק לחזור לישון, בלי שיהיה לכם אכפת מה יקרה לכם? האם אי פעם חשבתם לוותר על החיים- לאו דווקא במובן של התאבדות אלא יותר במובן של חוסר חשק לחיות או לפעול?

ספא הוא לא פתרון קסם. הוא לא תרופה לדיכאון שהרבה אנשים נמצאים בו בימינו, אבל הוא בהחלט עשוי להזכיר לאנשים שהחיים יכולים להיות יפים. שהם יכולים לחיות בעולם הזה בלי דאגות, בלי עומסים ובלי לחצים. שהחיים אינם סובבים רק סביב כסף ושהם יכולים מדי פעם להרשות לעצמם לשכוח מכל המחשבות הטורדניות שרודפות אותם ופשוט לחוות את החיים כמו שהם- זרימה בלתי פוסקת של אנרגיה.

ספא נותן לנו את האפשרות להרפות ולשכוח מכל מה שאנחנו סוחבים על הכתפיים שלנו במשך חיי היום יום, בין אם זאת העבודה שלנו, מערכות היחסים שאנחנו נמצאים או לא נמצאים בהן, האנשים שאנחנו אחראים להם וכן הלאה. כל הדברים האלה בסופו של דבר מצטברים עד שלעיתים אנחנו מגיעים למצב שאנחנו רוצים לזרוק את הכל לפח, לנסוע לאי בודד ולחיות את החיים שלנו מאכילת בננות וקוקוסים. ספא נותן לנו את האפשרות להיזכר שהחיים יכולים להיות גם אחרת, ואפילו אם ספא נותן לנו מנוחה של כמה שעות בלבד, זה עשוי להחזיר את האנרגיה למשך הרבה מאוד זמן אחר כך.